تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی | خرید مستقیم از کارخانه

وقتی از ظروف یکبار مصرف صحبت می کنیم دنیایی از انواع گوناگون این محصولات در ایران تولید می شوند. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی یکی از انواع پرطرفداری هستند که در مدل های گوناگون توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی در دسترس مشتریها قرار می گیرند. اگر بخواهیم تفاوت های این محصولات را بیان کنیم، باید به نوع ظرف، ضخامت و کیفیت آن ها اشاره کنیم.

[toggle title=”دریافت لیست قیمت” state=”open”]قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیوم دارای تنوع بسیار زیادی است و برای آگاهی و دریافت قیمت ها می توان با شرکت های عرضه کننده از جمله شرکت فرتاک تماس گرفت و یا مراجعه نمود.[/toggle]

تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

کارخانه تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

می دانیم که ظروف یکبار مصرف دارای تنوع بسیار بالایی هستند و با متریال های مختلفی تولید می شوند. این ظروف از لحاظ شکل و ابعاد نیز دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشند.

این موارد سبب می شود تا خریدارها انواع مختلفی از این ظروف را انتخاب کنند. اگر قیمت های این ظروف را مورد بررسی قرار دهیم می بینیم که دارای تفاوت است بر این اساس افراد مختلف برحسب بودجه و  نیاز خود می توانند از این ظروف خرید و استفاده کنند.

قیمت روز ظروف یکبار مصرف آلومینیومی برحسب موارد بسیار زیادی متغیر است:

  • نوع ظرف
  • روش خرید و فروش ظرف
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • تولید کننده محصول
  • حجم و میزان خرید

شرکت فرتاک بهترین نوع و کیفیت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را در طرح ها و ابعاد مختلف به مشتریان خود عرضه می نماید. این محصولات با قیمت اصلی و خرید مستقیم هستند تا خریدارها بتوانند سوددهی خود را افزایش دهند.

ابعاد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

هانطور که در بخش قبلی اشاره کوچکی کردیم، ظروف آلومینیوم در ابعاد گوناگون تولید می شوند. این ظروف با طرح های گوناگونی که دارند در بازار توزیع می شوند و همچنین معاملات این ظروف به خرید و فروش های داخلی ختم نمی شود و حتی به سایر کشورها صادر هم می شود.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]ابعاد ظروف آلومینیومی متغبر هستند. از آنجایی که تنوع این محصولات بسیار بالا می باشند، برای افرادی که قصد خرید و آگاهی در مورد اندازه ها و ابعاد ظروف را دارند، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان شرکت تماس بگیرند.[/box]

ظروف غذا آلومینیومی تکپرسی و دوپرسی

تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

یکی از انواع بی نظیر ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، نوع ظروف غذا تکپرسی و دو پرسی و حتی سه پرسی هستند. البته این مابین ظرف دیگری هم وجود دارد که به عنوان ظرف آلومینیومی یک و نیم پرسی از آن یاد می شود.

از نظر ابعاد و اندازه ظرف تک پرسی تنها برای استفاده برنج مناسب است. و سایر ظروف برای افرادی مناسب است که قصد خرید یک ظرف بزرگ تر و با ابعاد بیشتر را دارند. برای دریافت ابعاد این ظروف با ما تماس بگیرید.

خرید عمده انواع ظروف آلومینیومی چندخانه

تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی که در این شرکت تولید می شوند در نمونه های مختلف هستند که از نظر شکل و ظاهر و انداره با هم تفاوت های زیادی دارند.

ظروف یکبار مصرف چندخانه نیز نوعی دیگر از این محصولات می باشند که خرید و فروش می شوند.

  • دوخانه کبابی
  • دو خانه مرغی در دو مدل کوچک و بزرگ
  • سه خانه

مرکز تولید و توزیع انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی اطلاعات بسیار جامعی را از طریق ارتباط مستقیم با مشتریان خود در اختیار آن ها قرار می دهد.

با اندکی دقت در بازار های سراسر کشور می بینیم که این ظروف در همه شهرها توزیع و پخش می شود. این شرکت نیز یکی از توزیع کننده های این محصول در سراسر ایران می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *