توزیع لیوان یکبار مصرف شیشه ای بزرگ

لیوان یکبار مصرف شیشه ای بزرگ توسط شرکت های تولید و توزیع کننده معتبر مهم ترین عامل خرید به صرفه برای خریدار محسوب می شود. لیوان های شیشه ای کریستالی یکبار مصرف، محصولاتی فوق العاده محکم و باکیفیت هستند که به داشتن طرح ها و سایز های مختلف می توانند در موارد بسیاری کاربرد داشته باشند و گزینه مناسبی برای خریدار ها محسوب شوند.

توزیع لیوان یکبار مصرف شیشه ای بزرگ

لیوان مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

ممکن است که بسیاری از شما سوال داشته باشید که لیوان مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ در ابتدا بهتر است که به انواع لیوان های یکبار مصرف اشاره کنیم:

  • لیوان یکبار مصرف کریستالی
  • لیوان یکبار مصرف گیاهی
  • لیوان یکبار مصرف کاغذی
  • لیوان یکبار مصرف پلاستیکی
  • و …

در این میان یکی از بهترین و محکم ترین لیوان هایی که در این زمینه عرضه شده است لیوان یکبار مصرف کریستالی است که می تواند یک محصول بسیار کاربردی در مکان های مختلف محسوب شود.

این لیوان تهیه شده از مواد اولیه بهداشتی و تاییده شده است که سبب شفافیت بسیار بالای محصول و قیمت مناسب آن می شود. درب این مدل از لیوان ها به دو شکل است.

لیوان یکبار مصرف شیشه ای

یک مدل درب تخت است که کاملا روی لیوان فیکس می شود و هیچگونه سوراخی ندارد به همین دلیل می تواند این لیوان را به نوعی به ظرف بسته بندی تبدیل کند.

یک مدل درب دیگر هم وجود دارد که حالت حبابی شکل است و به دلیل داشتن یک سوراخ روی لیوان می توان نی را داخل آن قرار داد و برای آیس پک و آبمیوه های بیرون بر از آن بهره گرفت.

کیپ بودن و فیکس شدن درب این لیوان ها سبب می شود که میکروب به داخل آن ها کمتر نفوذ کند.

این کالا در سایز های مختلفی عرضه می شود که مشتری ها می توانند محصول مناسب با قیمت مد نظر خود را خرید کنند. استاندارد بودن ابعاد این ظرف ها یک مزیت عالی است که نیاز مشتری را برطرف می کند.

کاربرد این لیوان ها را به دلیل درب های مختلفی که دارد می توان در مکان های مختلفی مانند قنادی ها برای بسته بندی شکلات و پاستیل و … و همچنین در آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها مشاهده نمود.

محل فروش لیوان یکبار مصرف شیشه ای

با تماس مستقیم با محل فروش لیوان یکبار مصرف شیشه ای کریستالی می توانید محصولات درجه یک را با قیمت اصلی خریداری کنید. شرکت های تولیدی با ارائه این محصولات به خریدار ها می توانند سبب افزایش تنوع محصولات در بازار های فروش شوند.

محل فروش لیوان یکبار مصرف شیشه ای

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]ظاهر شیک و کیفیت مناسب این ظرف ها می تواند یکی از عامل های رشد و پیشرفت در برخی از فعالیت ها باشد.[/highlight-dash]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *