بازار تولید ظروف یکبار مصرف کریستالی فانتزی

ظروف یکبار مصرف کریستالی فانتزی از پرطرفدارترین ظروف یکبار مصرف است که امروزه به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت بالا مورد توجه بسیاری ازخریداران و تولیدکنندگان قرار گرفته است. این ظروف در انواع طرح‌ها و مدل‌ها برای بسته بندی انواع مواد غذایی و خوراکی و ظروف دسر و ژله تولید شده و به فروش‌ می‌رسند. این ظروف با توجه به کارآیی که دارند دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشند. بنابراین اکثریت مردم قادر به خرید این نوع ظروف هستند. این ظروف بیشتر در داخل کشورمان تولید و روانه‌ی بازار فروش می‌گردند.بازار تولید ظروف یکبار مصرف کریستالی فانتزی

مدل های مختلف ظروف یکبار مصرف کریستالی

مدل های مختلف ظروف یکبار مصرف کریستالی در گذشته چون مردم با ظروف یکبار مصرف آشنا نبودند، از این ظروف زیاد استفاده نمی‌کردند.اما امروزه که با کاربرد این ظروف آشنا شده‌اند،استفاده از این ظروف افزایش یافته است. این ظروف از جنس پلی‌استایرن یا ps ساخته می‌شوند و به همین دلیل مقاومت بالا و قیمت مناسبی دارند. ظروف یکبارمصرف کریستالی دارای مدل‌ها با ابعاد و شکل های گوناگون هستند. این ظروف در دو نوع ظروف یکبار مصرف درب دار و ظروف یکبار مصرف مجلسی طبقه‌بندی می‌شوند.

ظروف یکبار مصرف‌ کریستالی درب‌دار برای بسته بندی انواع خوراکی ها مانند شکلات،شیرینی ،دسرها،انواع خشکبار،آجیل و حبوبات به کار می‌روند. درب‌دار بودن و ظاهر زیبا از مزیت های این نوع ظروف یکبار مصرف است که باعث افزایش خرید و فروش این محصول شده است. درب های این ظروف کیپ بوده و کاملا بسته می‌شوند‌. ظروف یکبار مصرف مجلسی از پرمصرف‌ترین و محبوب ترین ظروف یکبار مصرف کریستالی است‌.

امروزه در مراسم ها و مهمانی ها برای پذیرایی از مهمان ها از این ظروف زیبا استفاده می‌شود. این ظروف دارای مدل های مختلفی مانند ظرف ژله،ظروف پلو خوری ، لیوان، قاشق، چنگال، ظروف پیش دستی، سینی کریستال، ظروف خورشت خوری وکاسه های سالادخوری است. در رستوران‌ها، قنادی ها و کافی شاپ ها نیز از این ظروف برای سرو دسر و غذا استفاده می‌کنند.

ظرف ژله‌ و دسر از مدل‌هایی است که توجه هرکسی را به خودجلب می‌کند. درقنادی ها از سینی های یکبار مصرف کریستالی برای بسته بندی شیرینی استفاده می‌کنند.این سینی ها در اندازه ها ورنگ‌های مختلف و در مدل‌های مربعی، مستطیل، گرد و…وجود دارند. تنوع در این ظروف آنقدر زیاد است که کار انتخاب را برای هر کسی دشوار می‌کند.

پخش انواع ظروف یکبار مصرف کریستالی فانتزی

پخش انواع ظروف یکبار مصرف کریستالی فانتزی امروزه با افزایش استقبال مردم از ظروف یکبار مصرف کریستالی ،تعداد مراکزفروش و پخش ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا کرده است. قیمت ظروف کاملا مناسب است و اکثریت مردم قادر به خرید آن هستند. کارگاه ها و شرکت‌های زیادی به تولید این ظروف روی آورده اند ومی‌کوشند محصولات متنوع تر، باکیفیت‌تر و زیباتری تولید کنند تا فروش خود را افزایش بدهند.

این ظروف را می توان هم به صورت حضوری وهم‌ غیرحضوری از این مراکز تهیه نمود.در این مراکز می‌توان این محصولات را هم در حجم‌های کم و هم به صورت عمده تهیه کرد. همچنین فروشگاه های آنلاین زیادی هم وجود دارند که این محصولات را به‌ فروش و پخش می‌رسانند. این ظروف بیشتر در داخل کشور تولید می‌شوند و هم از کشورهای دیگر وارد بازار فروش می‌گردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *