لیوان یکبار مصرف فانتزی آبمیوه بیرون بر

در این صفحه شما را با جدیدترین و شیک ترین مدل تولید شده در زمینه لیوان یکبار مصرف فانتزی آبمیوه آشنا خواهیم کرد که به دلیل داشتن درب در دو مدل متفاوت توانایی استفاده به عنوان لیوان بیرون بر آبمیوه را نیز دارد. این محصولات دارای دو مدل درب هستند که آن ها را در عکس ها مشاهده می کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با آن ها خواهیم داد.

با ما همراه باشید.

لیوان یکبار مصرف فانتزی آبمیوه بیرون بر

لیوان یکبار مصرف آبمیوه بیرون بر درب دار

در بازار شاهد محصولات مختلفی هستیم که می توانند به عنوان لیوان بیرون بر درب دار برای خریدار ها مناسب باشند. اما بسیاری از خریدار ها و مصرف کننده های این لیوان ها به دنبال محصولات خاص تر و فانتزی تری هستند که بتوانند منحصر به فرد باشند.

لیوان یکبار مصرف آبمیوه بیرون بر درب دار

این افراد معمولا نیاز های مختلفی دارند:

  1. لیوان دارای سایز بندی های مختلف باشد
  2. کیفیت و استحکام مناسبی داشته باشد
  3. در جلب رضایت مشتری های آن ها تاثیر داشته باشد
  4. درب کاملا کیپ و فیکس داشته باشد
  5. از همه مهم تر از نظر طراحی با سایر مدل هایی که در بازار است متفاوت باشد

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]مهم ترین نیاز خریدار هایی که به دنبال محصولات فانتزی هستند این است که بتوانند محصولی منحصر به فرد و جذاب را داشته باشند که تا به حال افراد زیادی از آن ها استفاده نکرده است.[/highlight-dash]

لیوان یکبار مصرف آبمیوه بیرون بر درب دار

به همین دلیل است که شاید استقبال خیلی زیادی از محصولاتی که در بازار ها به صورت متداول وجود دارد استقبال زیادی نکنند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]ما در این شرکت برای اولین بار محصولی را تولید کرده ایم که هم درب دار است و طراحی بسیار شکیل و زیبایی را به خود اختصاص داده است.[/highlight-dash]

این محصول دارای بدنه کریستال یکبار مصرف شفاف است و با ۲ مدل درب عرضه می شود. یکی از درب های آن مانند درب های حبابی لیوان آیس پک است و روی آن نی می خورد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]در نظر داشته باشید که درب تخت این محصول جای نی ندارد و در عوض درب حبابی این محصولات سوراخ است و می توان از نی هم برای آن استفاده کرد.[/highlight-dash]

لیوان یکبار مصرف آبمیوه بیرون بر درب دار

درب دیگری که برای این محصولات عرضه می شود به شکل تخت است و جای نی ندارد. این نوع درب می تواند برای آن دسته از افرادی که نوشیدنی های بیرون بر بدون نی را عرضه می کنند مناسب باشد.

فروش عمده لیوان یکبار مصرف فانتزی کریستالی

لیوان یکبار مصرف فانتزی تولید شده در این مجموعه دارای جنس کریستالی است و سایز های مختلفی را دارد. این محصولات امکان تولید سفارشی را هم دارند.

فروش عمده لیوان یکبار مصرف فانتزی کریستالی

به این معنا که می توان آن ها را در رنگ های مختلف هم سفارش داد. این لیوان ها دارای قیمت های متفاوتی هستند که مهم ترین دلیل تفاوت قیمت آن ها، سایز بندی آن ها است.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این لیوان ها و دیدن نمونه های متفاوت در این زمینه با ما تماس بگیرید.

فروش عمده لیوان یکبار مصرف فانتزی کریستالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *