قیمت لیوان یکبار مصرف آیس پک کریستالی

قیمت روز لیوان یکبار مصرف آیس پک با بدنه کریستالی که یکی از جدیدترین تولیدات در این حوزه است بسته به سایز، مدل و کیفیت آن متفاوت است. این لیوان به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد، یک محصول فوق العاده درجه یک برای آن دسته از افرادی است که به دنبال محصولات لوکس و ویژه هستند. مقاومت داشتن بدنه این لیوان ها یکی از بهترین مواردی است که سبب می شود خریدار ها به راحتی از این محصولات به عنوان لیوان بیرون بر بهره ببرند.

قیمت لیوان یکبار مصرف آیس پک کریستالی

مشخصات لیوان یکبار مصرف کریستالی

گسترش تکنولوژی در بسیاری از تولیدات سبب شده که انواع لیوان یکبار مصرف بیرون بر با طراحی جدید وارد بازار های فروش شود. این محصولات به شکلی هستند که می توانند جایگزین بسیار خوبی برای سایر محصولات باشند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]لیوان یکبار مصرف کریستالی جزئی از فوق العاده ترین محصولات تولید شده و عرضه شده به بازار ها است که به دلیل داشتن استحکام، ظاهر بسیار شیک، مقاومت بالا، سایز بندی های متنوع توانسته جای خود را در میان خریدار ها باز کند.[/highlight-dash]

مشخصات لیوان یکبار مصرف کریستالی

این محصولات به دلیل این که از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند می توانند مقاومت بسیار بالایی در مقابل وزن داشته باشند و از طرفی دارای بو های نامطبوع که سبب اذیت شدن مصرف کننده می شوند، نیستند.

کیفیت لیوان تنها به بخش استحکام محدود نمی شود، بلکه این محصولات می توانند از طریق داشتن ظاهر بسیار شیک و مدرن این حس را به خریدار ها و مصرف کننده ها القا کنند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

برخی از لیوان های عرضه شده در این شرکت به صورت ساده هستند که دو مدل درب تخت بدون سوراخ، و حبابی سوراخ دار را دارند. نوع دیگری از لیوان ها که در این شرکت عرضه می شود دارای یک پایه رنگی کوچک است که یک درب تخت هم دارد.

پخش عمده لیوان بیرون بر کریستالی

لیوان بیرون بر کریستالی درب دار یکی از محصولات بسیار پر فروش است که در حجم های بالا تولید می شود و به بازار های فروش داخلی و صادراتی عرضه می گردد.

این محصول نه تنها در زمینه ارائه مایعات و نوشیدنی های بیرون بر در کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها، بلکه در بسیاری از موارد مانند بسته بندی برخی محصولات مواد خوراکی و غذایی هم مورد استفاده هستند.

پخش عمده لیوان بیرون بر کریستالی

دلیل این موضوع داشتن درب کاملا کیپ روی لیوان است که سبب حفظ محتویات درون آن می شود.

شما می توانید برای این که بتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با لیوان ها داشته باشید از بخش فروش کمک بگیرید و ثبت سفارش را هم از این طریق انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *