قیمت ظرف سالاد سزار بیرون بر

یکی از محصولات تولید شده در این شرکت، انواع ظروف یکبار مصرف سالادی هستند که خریدارهای بسیار زیادی دارند. ظرف سالاد سزار همراه ظرف سس کاپ که روی درب ظرف قرار می گیرد یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت به حساب می آید.

ظرف سالاد سزار همراه با سس کاپ

ظرف سالاد سزار

این شرکت تولید کننده انواع ظرف های مخصوص سالاد است که این محصولات به شکل درب دار تولید می شوند و همچنین روی درب آن ها جای ظرف مثلثی سس جای می گیرد.

ظروف سالاد سزار یکی از شیک ترین محصولاتی است که در این شرکت به مصرف کننده ها و خریدارهای عمده عرضه می شود. این ظروف از نظر طراحی دارای تفاوت هایی هستند و در مدل های مختلفی تولید می شوند.

این موضوع یکی از مهم ترین دلایل تمایز این محصولات با سایر ظروف است. ظروف سالادی در مدل های مختلف گرد، مربعی و حتی در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ در این شرکت تولید می شود.

وجود ظرف سس روی این محصول نیز سبب راحت تر شدن استفاده از این محصولات می شود.

ظروف یکبار مصرف سالادی درجه یک

ظروف سالاد سزار دارای کیفیت منحصر به فردی است و همچنین از نظر شکل طراحی، تفاوت های زیادی دارد. به همین علت خریدارهایی که به دنبال یک محصول درجه یک هستند که از نظر ظاهری شکیل تر باشند می توانند از این ظروف بهره ببرند.

مدل تولید شده این ظروف متفاوت است و در اندازه ها و سایز های متنوع در شرکت موجود است. از مهم ترین مزیای این ظروف درب دار بودن و داشتن ظرف سس مثلثی روی آن است.

درجه مرغوبیت این ظروف به صورتی است که مقاومت بسیار خوبی دارند و دارای ظاهری شیک و جدید هستند.

ظروف سالادی تولید شده در این شرکت به تمام کشور ارسال می شود و در صورت تقاضا به سایر کشور ها هم صادرات می گردد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت ظرف بسته بندی سالاد

ظرف سالاد سزار

قیمت عرضه شده ظروف سالادی در این شرکت به صورت عمده اعلام می شود. خریدارهایی که قصد دیدن کاتالوگ محصولات را دارند می توانند با بخش پشتیبانی ارتباط بگیرند.

این ظروف به افرادی که به دنبال ظروف لاکچری و خاص هستند کمک بسیار زیادی می کند. عرضه محصولات در این شرکت به صورت مستقیم انجام می پذیرد.

جهت دریافت قیمت روز این ظروف می توانید از طریق سیستم اطلاعات فروش مشتریان شرکت اقدام کنید و از انواع محصولات دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *