خاص ترین ظروف بسته بندی لیوانی کریستالی

ظروف بسته بندی لیوانی کریستالی تولید شده در این شرکت یکی از خاص ترین گزینه هایی است که می توان از آن جهت استفاده های مختلفی بهره گرفت. مزیت مهم این محصولات این است که دارای درب هستند و این درب کاملا روی لیوان کیپ می شود.

شاید فکر کنید این لیوان ها تنها برای نوشیدنی ها قابل استفاده هستند اما مشتری های خوش ذوق و خلاق ما توانسته اند این لیوان ها جهت بسته بندی محصولات مختلفی بهره بگیرند!

خاص ترین ظروف بسته بندی لیوانی کریستالی

مصارف مختلف لیوان کریستالی بسته بندی

این شرکت برای اولین بار اقدام به تولید و توزیع یکی از جدید ترین مدل های ظروف بسته بندی در ایران کرده است که این محصولات می توانند گزینه های مناسبی جهت استفاده خریدار ها باشند.

لیوان کریستالی لوکس بسته بندی در مدل ها و سایز های مختلفی تولید می شود و مزیت های فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است.

مصارف مختلفی را می توان از این محصولات داشت که در این قسمت قصد داریم به بخشی از آن ها اشاره کنیم.

سرو نوشیدنی ها و مایعات:

یکی از مهم ترین استفاده هایی که می توان از یک لیوان یکبار مصرف داشت این است که از آن به عنوان سرو نوشیدنی استفاده شود. اما مسئله مهمی که در این جا مطرح است این است که درب این لیوان ها به طور کامل کیپ می شوند و می توان از آن ها به راحتی استفاده نمود.

ظروف بسته بندی لیوانی

بسته بندی پاستیل:

بسیاری از مشتری ها و مرکز های بسته بندی خوراکی هایی مانند پاستیل همیشه سعی می کنند از محصولاتی به عنوان بسته بندی استفاده کنند که دارای طرح و مدل خاص و منحصر به فردی باشد.

برخی از مشتری های خوش ذوق ما از این لیوان ها برای بسته بندی پاستیل استفاده کرده اند و توانسته اند این محصولات را در بازار های فروش عرضه کنند.

ظروف بسته بندی لیوانی

بسته بندی شکلات های سنگی و ریز:

در کنار بسته بندی های پاستیل و آبمیوه برخی از مشتری ها هم برای بسته بندی شکلات های سنگی ریز رنگی هم از این لیوان های درب دار کریستالی بهره برده اند.

ظروف بسته بندی لیوانی

بسته بندی گیاهان دارویی پودر شده:

بسیاری از شرکت ها و یا مرکز هایی که بسته بندی گیاهان دارویی را انجام می دهند نیاز دارند از ظروفی استفاده کنند که جای کمتری را اشغال کنند. این لیوان ها دارای سایز های مختلفی هستند و می توانند دارو های گیاهی مختلفی را بسته بندی کنند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]استفاده های بی شماری را می توان از این محصولات داشت که هر یک می توانند مزیت های فوق العاده ویژه ای را برای افراد و شرکت های مختلف داشته باشند.[/highlight-dash]

مزیت های ظروف بسته بندی لیوانی لوکس

در رابطه با مزیت های ظروف بسته بندی لیوانی لوکس تولید شده در این شرکت می توان در ابتدا به درب آن ها اشاره کرد. درب این ظرف ها مقاومت مناسبی دارد و روی لیوان کیپ می شود.

ظروف بسته بندی لیوانی

این محصولات حمل و نقل راحتی دارند. به دلیل این که سایز آن ها و نحوه تولید و طراحی آن ها به شکلی است که برای حمل و نقل به راحتی می توان از آن ها بهره گرفت.

سایز بندی های متفاوت این محصولات یکی از کمک کننده ترین مواردی است که می تواند به مراکز مختلف بهره های زیادی را برساند.

در کنار استحکام درب ها باید به متفاوت بودن مدل درب ها هم اشاره کنیم! این لیوان ها دارای مدل های مختلفی از درب هستند که یکی از مدل های آن دارای یک درب کریستالی تخت و یکی دیگر از آن ها دارای یک درب برآمده و شیک رنگی است.

ظروف بسته بندی لیوانی

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]شیک بودن و طراحی منحصر به فرد و ویژه این محصولات می تواند در جلب توجه مشتری های شما کمک بسیار زیادی کند. بسیاری از مشتری ها به مواد خوراکی که در ظرف های شیک بسته بندی شده اند اعتماد بیشتری می کنند.[/highlight-dash]

مهم ترین و بهترین موضوعی که به عنوان مزیت می توان به آن اشاره کرد، قابلیت استفاده های چند باره این ظرف ها است. همه ما می دانیم که بسیاری ظروف یکبار مصرف پس از استفاده در طبیعت رها می شوند و می توانند برای طبیعت آسیب زایی زیادی داشته باشند.

این ظروف با داشتن قابلیت استفاده های چند باره می تواند کمک بسیار زیادی به محیط زیست کند.

از همه مهم تر بسیاری از مشتری ها و مصرف کننده های نهایی به دلیل این که این ظروف شیک هستند و می توانند کاربرد های دیگری هم داشته باشند از محصولات بسته بندی شما استقبال بیشتری می کنند.

فروش مستقیم لیوان یکبار مصرف کریستالی درب دار

این شرکت به صورت مستقیم لیوان ها و انواع ظروف یکبار مصرف کریستالی درب دار را از کارخانه عرضه می کند.

فروش مستقیم لیوان یکبار مصرف کریستالی درب دار

فروش این محصولات تنها به مکان خاصی محدود نیست و شما می توانید در هر شهری که هستید ثبت سفارش کنید و در کمترین زمان ممکن آن را در شهر خود تحویل بگیرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *