ظروف یکبار مصرف کریستالی

ظروف بسته بندی کریستالی نمونه ای جذاب و با کیفیت از انواع محصولات بسته بندی محسوب می شود که از مواد اولیه مرغوب تولید شده و بیشتر در رنگ های شفاف در بازار موجود هستند. این محصولات در متنوع ترین مدل ها تولید می شوند و می توانند جهت کاربرد های مختلفی مورد استفاده باشند.

ظروف یکبار مصرف دایان

یکی از جذاب ترین و خاص ترین ظروف یکبار مصرف کریستالی عرضه شده در شرکت 20 پلاست ظروف دایان است. این محصولات با داشتن طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که قصد دارند از محصولات درجه یک بهره ببرند.
این محصولات کاربرد های مختلفی دارند که در زیر به بخشی از آن ها اشاره خواهیم نمود.

ظروف بسته بندی شیرینی دایان

شیرینی جات از نمونه مواد غذایی هستند که عمدتا به صورت بسته بندی شده جهت عرضه به بازار ارائه می شوند.
یکی از کاربرد های اصلی ظروف بسته بندی کریستالی دایان این است که می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال ظروف بسته بندی برای شیرینی و یا شکلات هستند.

ظروف بسته بندی خشکبار دایان

بسیاری از تولید کننده های خشکبار نیاز دارند تا از ظرف های بسته بندی شفاف استفاده کنند که هم شکیل باشد و هم بتواند محتویات درون خود را به مشتریان به نمایش بگذارد.
در این زمینه می توان بیان کرد که ظروف کریستالی دایان انتخاب فوق العاده ای است.

ظروف بسته بندی آجیل دایان

به جرات می توان گفت که نوع بسته بندی در محصولاتی مانند آجیل می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مشتری بگذارد.
آجیل محصولی است که بسته بندی آن ها چه برای عرضه به بازار های داخلی و حتی عرضه به بازار های صادراتی اهمیت بسیار زیادی دارد.

ظروف بسته بندی میوه خشک دایان

ایران به عنوان یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه میوه خشک فعالیت می کند و این محصولات را به بسیاری از کشور ها صادرات می نماید. برخی از تولید کننده ها سعی دارند تا از ظروف بسته بندی خاص برای محصول خود استفاده کنند که ما به این دسته از عزیزان ظروف بسته بندی دایان را پیشنهاد می کنیم.

ظروف بسته بندی دسری دایان

به طور کلی ظروف کریستالی اصلی ترین محصولات جهت بسته بندی محسوب می شوند و ظروف دایان نیز نمونه از این محصولات است که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد.

سایزبندی ظروف کریستالی دایان

این دسته از ظروف کریستالی دارای سایزهای مختلفی است که هم بر اساس سی سی و هم بر اساس ابعاد در تصویر ذیل قرار داده شده است.

در نظر داشته باشید بخش زیادی از این محصولات در صورتی که سفارش ها به حد نصاب برسد به صورت رنگی هم قابل تولید است. در مورد اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع می توانید با مشاورین فروش در تماس باشید. در ادامه شما را با انواع ظروف کریستالی بسته بندی شرکت 20 پلاست آشنا خواهیم کرد.

سایزبندی ظروف کریستالی دایان
ظروف بسته بندی شیرینی
ظروف بسته بندی شیرینی
ظروف بسته بندی خشکبار
ظروف بسته بندی خشکبار
ظروف بسته بندی آجیل
ظروف بسته بندی آجیل
ظروف بسته بندی میوه خشک
ظروف بسته بندی میوه خشک
ظروف بسته بندی دسری
ظروف بسته بندی دسری

ظروف بسته بندی کریستالی مارال

به طور کلی ظروف بسته بندی مربعی به دلیل داشتن طراحی ساده و کاربردی، محصولات پر استفاده ای به حساب می آیند. ظروف کریستالی مارال نمونه ای دیگر از ظروف کریستالی بسته بندی شرکت 20 پلاست است که در چندین سایز تولید می شود و می تواند کاربرد های بسیار متنوعی را داشته باشد.

ظروف بسته بندی شیرینی مارال

برخی از مدل های شیرینی در سایز های کوچک تر و برخی دیگر دارای سایز بزرگ تری هستند. این محصولات می توانند به صورت خانگی و یا شرکتی تولید شوند که در هر صورت نیاز به یک بسته بندی مناسب جهت عرضه به بازار های خرید و فروش دارند. این محصولات کاربرد های مختلفی دارند که در زیر به بخشی از آن ها اشاره خواهیم نمود.
ظروف کریستالی مربعی مارال با داشتن چند سایز می توانند انتخاب مناسبی در این زمینه باشند.

ظروف بسته بندی میوه خشک مارال

با در نظر گرفتن این که میوه خشک محصولی است که قطعا باید به صورت بسته بندی شده و بهداشتی به خریداران عرضه شود می توان این دسته از ظروف را جهت بسته بندی میوه خشک مورد استفاده قرار داد.
داشتن سایز های مختلف در ظرف های مربعی کریستالی مارال ویژگی مهمی است که تولید کننده ها و فعالان در این حوزه می توانند گرماژ مختلفی از این محصولات را در این مدل از ظروف بسته بندی کنند.

ظروف بسته بندی خشکبار مارال

خشکبار شامل انواع مختلفی از محصولات و مواد غذایی است که در حجم های زیادی در کشور تولید و عرضه می شود. این  محصولات نمونه هایی از متنوع ترین مواد غذایی صادراتی کشور هستند که در صورت داشتن یک بسته بندی مناسب می توانند در برند سازی و اعتماد سازی و در نهایت جلب رضایت مشتری تاثیر بگذارند.

ظروف بسته بندی آجیل مارال

تنوع آجیل و عرضه آن ها به شکل فله و بسته بندی شده عاملی است که فروش این محصولات را در کشور بالا برده است. این محصولات می توانند به صورت جداگانه و یا حتی به شکل مخلوط بسته بندی شوند و به فروش برسند.
به همین علت است که ظروف بسته بندی مارال با داشتن درب های صاف می توانند انتخاب عالی باشند.

ظروف بسته بندی دسری و جار کیک مارال

بسیاری از خریداران و فعالان در زمینه عرضه مواد غذایی دسری و جار کیک از ظروف کریستالی مربعی استفاده می کنند. خوشبختانه در شرکت 20 پلاست نمونه های بسیار متنوعی از ظروف کریستالی مربعی تولید و عرضه می شود که به سایر آن ها در ادامه این صفحه اشاره خواهیم کرد و به طور کامل معرفی می شوند.

سایزبندی ظروف کریستالی مارال

در بخش های قبلی اشاره کردیم که اکثریت محصولات کریستالی دارای سایزبندی متنوع هستند که این ویژگی شامل ظروف مارال هم می شود و شما می توانید در تصویر زیر تمامی سایزها و گنجایش بر اساس سی سی و ابعاد را مشاهده بفرمایید.

سایزبندی ظروف کریستالی مارال
ظروف بسته بندی دسری و جار کیک
ظروف بسته بندی میوه خشک
ظروف بسته بندی میوه خشک
ظروف بسته بندی خشکبار مارال
ظروف بسته بندی خشکبار
ظروف بسته بندی شیرینی

ظروف کریستالی بسته بندی هیوا

در بخش های قبلی دو نمونه از ظروف بسته بندی کریستالی را به شما عزیزان معرفی کردیم و در این قسمت هم نمونه ای دیگر از این ظروف که با نام هیوا در این شرکت معرفی می شود. ظروف کریستالی هیوا دارای دهانه گرد هستند و بدنه آن ها مانند تراشه های الماس می باشد که طراحی منحصر به فردی را به آن داده است. این محصولات نیز کاربردهای متنوعی دارد که می تواند مورد استفاده خریداران در این زمینه قرار بگیرد.
با توجه به این سایزبندی این محصولات متنوع است شاهد هستیم که کارایی آن ها در زمینه های مختلف فرق می کند.

بسته بندی خشکبار و میوه خشک هیوا

ظروف هیوا در سایز های 250 و 500 و 750 انتخاب های عالی برای بسته بندی میوه خشک و خشکبار محسوب می شوند و می توانند ظاهری بسیار شیک و جذاب به محصولات بدهند.
خشکبار محصولی است که در صورت بهداشتی بودن می تواند مورد تایید مصرف کننده ها قرار بگیرد از این رو استفاده از یک ظرف درب دار شکیل در این زمینه کمک شایانی به فروشنده ها و تولید کننده ها می کند.

بسته بندی آجیل و قند هیوا

بسیاری از مشتریان از ظروف هیوا برای بسته بندی آجیل و حتی قند های طعم دار استفاده می کنند. این محصولات درب تخت دارند و می توان روی آن از لیبل های چسبی برای تبلیغات استفاده کرد.
استفاده از این ظروف برای بسته بندی آجیل می تواند طراحی شیک و جذابی را به محصول بدهد.

• بسته بندی دسری هیوا

در تصاویر مشاهده می کنید که از ظروف هیوا برای بسته بندی دسر هم می توان بهره برد. یکی از موارد و نکته های مهمی که در این زمینه باید گفت این است که سایز کوچک این محصول که 90 سی سی است را می توان برای دسر و حلوا های تکنفره هم استفاده کرد.

سایزبندی ظروف کریستالی هیوا

این محصولات هم مانند سایر ظروف کریستالی سایزبندی های مختلفی دارد. ظروف کریستالی هیوا دارای 4 سایز مختلف است که هر یک از آن ها می توانند کاربرد مخصوص به خود را داشته باشند. در زیر می توانید جزئیات بیشتری از این محصولات را مشاهده کنید.

این ظروف دارای بدنه شفاف و شیشه ای هستند و در برخی از مدل ها به صورت رنگی هم تولید می شوند. شاید بتوان گفت از معدود نمونه هایی محسوب می شوند که می توان از آن ها استفاده های بسیار زیادی را داشت.

سایزبندی ظروف کریستالی هیوا
بسته بندی دسری هیوا
بسته بندی دسری
بسته بندی خشکبار و میوه خشک هیوا
ظروف بسته بندی خشکبار
بسته بندی آجیل و قند
بسته بندی آجیل و قند
بسته بندی آجیل و قند
بسته بندی آجیل

ظروف بسته بندی مربعی آرما

در بخش های قبلی نمونه ای از ظروف مربعی را معرفی کردیم و مزیت های آن ها را بیان نمودیم. در این بخش نمونه ای دیگر از ظروف مربعی کریستالی را معرفی خواهیم کرد که بسیاری از شرکت ها و مراکز بسته بندی می توانند از این محصولات هم استفاده کنند.

بسته بندی آجیل و خشکبار آرما

آجیل و خشکبار از نمونه مواردی است که می تواند جهت بسته بندی آن ها از ظروف بسته بندی آرما مربعی استفاده کرد. این محصولات نیاز دارند تا در ظروف درب دار بسته بندی شوند و محتویات درون آن ها به طور کامل محافظت شود.
به این منظور می توان از سایزهای مختلف ظروف آرما در این زمینه استفاده کرد. البته که باید گفت این محصولات می توانند برای محصولات دیگری مانند داروهای گیاهی هم مورد استفاده قرار بگیرند.

بسته بندی میوه خشک آرما

از کاربردهای دیگری که می توان برای ظروف کریستالی آرما بیان کرد استفاده به عنوان ظروف بسته بندی میوه خشک است که ظاهری منحصر به فرد و خاص را به محصول می دهد و کیفیت نهایی کار را افزایش می دهد.
با وجود این که نمونه های مختلفی از محصولات را می توان برای بسته بندی میوه خشک استفاده کرد شاهد هستیم که استفاده از ظروف بسته بندی کریستالی همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد و این موضوع را می توان به ویژگی هایی مانند با کیفیت بودن این محصولات مرتبط دانست.

بسته بندی دسر و جار کیک آرما

امروزه می بینیم که فعالیت در زمینه تولید و بسته بندی دسر و جار کیک افزایش بسیار زیادی داشته است و فعالان این حوزه معمولا از ظروف مربعی استفاده می کنند چرا که می تواند طراحی شیک و خاصی را نمایش دهد.
در زیر می بینید که این محصولات در این حوزه کاری استفاده شده و توانسته به زیباترین شکل محصول را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

•بسته بندی پاستیل و شکلات آرما

و در آخر هم باید به بسته بندی پاستیل و شکلات اشاره کرد که ظروف آرما برای بسته بندی این دو محصول هم مورد استفاده قرار گرفته و توانسته به خوبی به عنوان یک بسته بندی درجه یک خود را نشان دهد.
پاستیل و شکلات در مدل ها و اندازه های مختلفی هستند و عمدتا به صورت رنگی تولید می شود و قرار دادن آن ها در یک ظرف شفاف و شیک می تواند به معرفی بهتر آن به مشتری و مصرف کننده نهایی کمک بیشتری کند.

بسته بندی پاستیل و شکلات
بسته بندی آجیل آرما
ظروف بسته بندی آجیل
انواع ظروف بسته بندی
ظروف بسته بندی میوه خشک
بسته بندی دسر و جار کیک آرما
ظروف بسته بندی دسری

ظروف بسته بندی مربعی نیلا

برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال ظروف کریستالی گرد ساده هستند تا بتوانند بسته بندی شیک و جذابی را داشته باشند ظروف کریستالی نیلا را معرفی می کنیم. این ظروف هم مانند تمامی مدل های نام برده شده دارای درب هستند و از کوچک ترین تا بزرگ ترین سایز تولید می شوند.

سایزبندی ظروف نیلا

ظروف بسته بندی نیلا دارای سایز 40 سی سی است و بزرگ ترین سایز آن 700 سی سی گنجایش دارد. در واقع این محصول دارای 7 سایز مختلف است که در طراحی ساده و شیک تولید می شوند.
این محصولات هم می توانند جهت بسته بندی محصولات مختلفی استفاده شوند از جمله:

  • خشکبار و میوه خشک
  • دسر
  • ظرف سس تک نفره
  • آجیل
  • ماست تکنفره
سایزبندی ظروف نیلا

ظروف کریستالی مربعی رز

در ادامه توضیحات در زمینه ظروف بسته بندی مربعی باید به ظروف رز هم اشاره کرد. این محصولات در 3 سایز مختلف تولید می شوند و هر یک از آن ها ابعاد مخصوص به خود را دارا می باشد. مانند تمامی ظروف کریستالی در زمینه بسته بندی انواع مختلفی از محصولات خوراکی و غذایی مانند شیرینی و شکلات، خشکبار، میوه خشک، دسر، آجیل و حتی محصولات غیر غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.
داشتن تنوع در سایزبندی این کمک را به خریداران می کند تا بتوانند محصول خود را در حجم های مختلفی در یک مدل خاص از ظروف، بسته بندی نمایند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد و سایزبندی این محصولات می توانید تصویر زیر را مطالعه بفرمایید.

ظروف کریستالی مربعی رز
ظروف کریستالی مربعی رز

لیوان یکبار مصرف کریستالی

به جرات باید گفت که خاص ترین و پر کاربردترین لیوان یکبار مصرف تولید شده در ایران، لیوان های کریستالی هستند که طراحی آنها به شکل مربعی است و چند سایز دارند. این محصولات را می توان در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار داد.

این لیوان ها شامل چند مدل درب و چندین سایز هستند. سایز 60 سی سی به عنوان لیوان شات از آن یاد می شود که دارای یک درب تخت بدون سوراخ می باشد.
لیوان 220 سی سی سایز بعدی این محصول است که این محصول هم دارای درب تخت است و در زمینه های مختلفی استفاده می شود.
سایز 350 و 450 و 550 سی سی این لیوان ها دارای 4 مدل درب هستند. این درب ها هر یک مزیت های مخصوص به خود را دارند و می توانند در جای مناسب خود استفاده شوند.
درب های شفاف مارپیچی نمونه فوق العاده ای از این محصولات هستند که می توانند برای انواع شیک و آبمیوه مورد استفاده قرار بگیرند به شکلی که محتوای لیوان به صورت کاملا مشخص نمایش داده شود.

همچنین باید در نظر داشت که درب های رنگی مارپیچی هم می توانند به عنوان محصولاتی فانتزی مورد استفاده قرار بگیرند و طراحی شکیل و جذابی را به محصول بدهند. بسیاری از خریداران و مصرف کننده ها این نوع درب را خریداری می کنند. نکته مهم و قابل توجه در این زمینه این است که درب های رنگی در کارتن ها به صورت چند رنگ مخلوط قرار داده می شود.
در زیر درب رنگ های پاستلی را مشاهده می کنید در نظر داشته باشید که درب های رنگی دارای رنگ های متفاوتی با رنگ های پاستلی هستند.

درب مارپیچی شیک ترین و خاص ترین درب این لیوان ها است که در مدل های شفاف، مشکی و رنگی تولید می شود. دهانه هر 3 سایز بزرگ لیوان کریستالی یکسان است به همین دلیل درب های مارپیچی و تخت می توانند برای هر 3 سایز لیوان استفاده شوند.

لیوان یکبار مصرف کریستالی
لیوان کافه و بار سرد، شیک و آبمیوه

لیوان کافه و بار سرد، شیک و آبمیوه

بسیاری از کافه ها و کافیشاپ ها سعی دارند تا برای لیوان های بیرون بر و بار سرد از محصولاتی بهره ببرند که کیفیت بالایی را دارد. از طرف دیگر برخی از این مراکز دنبال محصولی خاص و منحصر به فرد هستند که می تواند از نظر کیفیت و شیک بودن جلب توجه کند.

خوشبختانه درب های این لیوان ها تنوع بسیار زیادی دارد که می تواند طبق سلیقه و استفاده مشتریان متفاوت باشد. لیوان های کریستالی نمونه ای از این محصولات هستند که با داشتن ظاهری خاص و جذاب می توانند انتخاب های مناسبی برای خریداران باشند

بسته بندی شکلات و دراژه و پاستیل

با توجه به این که این محصولات دارای درب های تخت بدون سوراخ و درب های مارپیچی هستند می توانند انتخاب های مناسبی برای شکلات و دراژه و پاستیل هستند. این لیوان ها شفافیت بالایی دارند و از طرفی شیک و با کیفیت هستند.
البته این نکته هم قابل ذکر است که برخی از پاستیل ها دارای مواد اولیه ای هستند که ممکن است برای درب این ظروف مشکل ایجاد کند و درب آن ها ترک بردارد.
در غیر این صورت این محصولات بهترین انتخاب برای این محصولات محسوب می شوند.

بسته بندی شکلات و دراژه و پاستیل
بسته بندی خشکبار و میوه خشک و آجیل

بسته بندی خشکبار و میوه خشک و آجیل

به طور کلی خشکبار و میوه و خشک و آجیل محصولاتی هستند که می توانند در ظروف کریستالی بسته بندی شوند چرا که این محصولات شفافیت بسیار بالایی را دارند و می توانند مزیت های بی شماری را برای خریداران به همراه داشته باشند.
در واقع باید گفت که برای انواع مختلف خشکبار، ظروف بسته بندی کریستالی بهترین انتخاب محسوب می شوند که می توانند در بازار های داخلی و بازار های صادراتی مورد استفاده قرار بگیرند.

بسته بندی اسلایم

این روزها شاهد هستیم که محصولاتی مانند اسلایم طرفدارها و خریداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و به همین علت باید این محصولات را در ظروفی مناسب بسته بندی کرد.

طبیعتا محصولاتی که دارای طرح های فانتزی هستند می توانند انتخاب های بهتری در این زمینه محسوب شوند و لیوان های کریستالی با درب های شفاف و رنگی گزینه های مناسبی هستند.

بسته بندی اسلایم
بسته بندی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم آرایشی

بسیاری از افراد خلاق در زمینه بسته بندی، چند مدل از لوازم آرایشی را در این لیوان ها بسته بندی می کنند که گاها رنگ محتویات درون لیوان را با درب رنگی لیوان ست می شود.

از طرفی بدنه لیوان شفاف است و تماما می توان لوازم قرار گرفته در لیوان را مشاهده کرد. در زیر نمونه ای این محصولات را مشاهده می فرمایید.

سایزبندی لیوان کریستالی مکعبی

این لیوان ها هم همانند سایر مدل های ظروف کریستالی دارای چندین ابعاد و اندازه است. شما می توانید اطلاعات دقیق این محصول را در زیر مشاهده بفرمایید.

سایزبندی لیوان کریستالی مکعبی

لیوان کریستالی پایه دار و گرد درب دار

در کنار لیوان کریستالی مکعبی درب دار که در بخش های قبلی در مورد آن ها کامل توضیح داده شد، باید به نوعی دیگر از لیوان های کریستالی اشاره کرد که این محصولات هم می توانند گزینه های فوق العاده ای باشند. در این تصویر نمونه دیگری از لیوان های کریستالی را به نمایش گذاشته شده است که در ادامه توضیحات آن را هم مشاهده می فرمایید.

یکی از آن ها لیوان کریستالی پایه دار است که پایه های این محصولات به صورت رنگی هستند و یک درب بدون سوراخ هم روی آن ها قرار می گیرد و محصول را بسته بندی می کند. این لیوان ها در 2 سایز 230  سی سی و 350  سی سی تولید شده اند و می توانند به عنوان لیوان کافه و ظرف بسته بندی مورد استفاده قرار بگیرند.

در کنار این محصول، لیوان کریستالی گرد هم هست که در دو مدل طرح دار و ساده تولید می شود و انتخاب مناسبی برای بسته بندی و کافه به حساب می آید. این لیوان ها هم به صورت در دار هستند و تنها در یک سایز 210  سی سی تولید می شوند. در تصویر زیر نمونه ای از این لیوان ها را مشاهده می فرمایید.

ظروف کریستالی دسری و ژله

تنوع ظروف یکبار مصرف کریستالی به حدی زیاد است که می توان هر کدام از آن ها را برای بسته بندی محصول خاصی مورد استفاده قرار داد. در این بخش قصد داریم تا برخی از نمونه هایی که برای دسر و ژله مورد استفاده قرار می گیرد را معرفی نماییم.

ظرف کریستالی ثمین

این ظرف در 2 سیز 170 و 250  سی سی تولید می شود و دارای درب تخت است. این محصول دارای یک پایه رنگی است که بسبب شیک تر و خاص تر بودن آن شده است. این ظرف می تواند در مکان های مختلفی مانند کافه ها و یا حتی به عنوان دسر های خانگی مورد استفاده قرار بگیرد.

ظرف کریستالی ثمین
ظروف کریستالی فانتزی مدل پروانه

ظرف کریستالی آرکا

این ظرف در 2 سایز 100 و 200 سی سی تولید می شود و به صورت درب دار می باشد. از نظر ظاهری دارای دهانه مربعی است و کف ظرف حالت گرد پیدا می کند. قسمت انتهایی ظرف کوچک تر از دهانه آن می باشد که می توانید در تصویر زیر این محصولات را مشاهده نمایید.

ظرف کریستالی نگین

این ظروف مانند سایر ظروف کریستالی دیگر دارای بدنه شفاف و درب تخت هستند و دارای 2 سایز 170 و 250  سی سی می باشند. این محصولات طراحی بیضی شکل دارند و می توانند انواع محصولات مانند اسمارتیز، شکلات های ریز و دسر را بسته بندی کنند.

ظرف کریستالی نگین
ظروف کریستالی جام شاینا

ظروف کریستالی جام شاینا

همواره ظروف کریستالی جام طرفداران زیادی دارند و می توانند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. این محصولات هم دارای درب هستند و در 2 سایز تولید می شوند. یکی از سایزها 90 سی سی است و سایز بزرگ تر از آن سایز 150 سی سی می باشد. قسمت پایه های این محصول نسبت به بدنه آن کوتاه تر هستند.

ظرف ترنج

ظرف ترنج یک محصول کریستالی است که در کنار رنگ شفاف، در مدل های رنگی هم تولید می شود. این محصول تنها در یک سایز تولید شده و درب دار نیست. این محصول به عنوان ظروف مناسب برای کافه بستنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در تصویر ذیل مدل شفاف این محصول را مشاهده کردید در این بخش مدل رنگی آن ها را هم قرار دادیم تا مدل رنگی آن هم برای شما عزیزان قابل مشاهده باشد. البته که باید در نظر داشت این محصول در رنگ های مختلفی قابل تولید هستند.

ظرف ترنج
ظروف کریستالی پرتو

ظروف کریستالی پرتو

این محصول به شکل مثلثی است و می تواند مانند سایر مواردی که بالا به آن ها اشاره کردیم برای بسته بندی محصولات مختلفی استفاده شود. همچنین درب دار می باشد و در 2 سایز 170 و 240  سی سی تولید می شود.

ظروف کریستالی آسنا

این محصول نیز از دیگر نمونه های ظروف کریستالی است که طراحی خاصی دارد به طور کلی می توان گفت به شکل مثلثی است و در یک سایز 160 سی سی تولید می شود که به همراه درب آن است. در کنار دسر و ژله می توان استفاده های دیگری از این محصول داشت که شامل استفاده برای انواع میوه خشک و آجیل است که به صورت تکنفره بسته بندی می شود.

ظروف کریستالی آسنا

ظروف بسته بندی کریستالی چند خانه

ظروف بسته بندی کریستالی دارای تنوع زیادی در مدل هستند که نمونه هایی از آن ها به صورت چند خانه تولید می شوند. این ظروف در مدل های 3 خانه، 4 خانه و 6 خانه تولید می شوند که کیفیت های مختلفی را دارا می باشند.

ظرف بسته بندی کریستالی 3 خانه

امروزه شاهد هستیم که ظروف بسته بندی کریستالی با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و دستگاه ها و قالب های جدید تولید می شوند و هر یک از آن ها می توانند مزیت های زیادی را داشته باشند. نمونه از این محصولات ظروف کریستالی 3 خانه هستند که در مدل مستطیل شکل تولید می شود و ابعاد 26 در 21 در ارتفاع 3 سانت را دارا می باشند.

این محصولات می توانند بر حسب خلاقیت افراد مصرف کننده و خریداران برای بسته بندی محصولات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. برخی این ظروف را برای انواع خشکبار و میوه خشک استفاده می کنند و برخی دیگر برای بسته بندی لواشک و شکلات از این محصولات بهره می برند.

ظروف بسته بندی کریستالی
ظروف بسته بندی کریستالی 6 خانه

ظروف بسته بندی کریستالی 6 خانه

در بالا توضیحاتی در مورد ظرف 3 خانه کریستالی بیان کردیم. در کنار این محصول، در همان ابعاد قبلی 26 در 21 در ارتفاع 3 سانت، ظرف 6 خانه کریستالی هم تولید می شود که می توان همان کاربرد ها را از آن ها انتظار داشت. این ظروف هم یه صورت درب دار هستند و دارای 6 قسمت یک اندازه می باشند.

در رابطه با کاربرد هم باید گفت که این محصولات می توانند مانند سایر ظروف کریستالی بسته بندی برای طیف گسترده ای از محصولات و مواد غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار بگیرند و در شیک ترین حالت ممکن بسته بندی شوند. این ظروف یکی از محبوب ترین مدل های ظروف کریستالی است که مورد استقبال خریداران قرار می گیرد.

ظروف بسته بندی کریستالی طرح گلبرگ

در کنار ظروف کریستالی چندخانه نمونه ای دیگر هم تولید می شود که کارایی های به خصوص خود را دارد. این محصول دارای درب است و 4 خانه مجزا از هم را دارا می باشد. این ظروف می توانند برای بسته بندی خشکبار و شکلات و اسمارتیز مورد استفاده قرار بگیرند.

در این نمونه این ظرف را مشاهده می کنید که جهت بسته بندی خشکبار استفاده شده است و می تواند طرح خاصی از محصول را مقابل دید مشتری و مصرف کننده قرار دهد.

در این تصویر هم مشاهده می کنید که جهت بسته بندی پاستیل و شکلات مورد استفاده قرار گرفته است و انتخاب مناسبی برای این محصول محسوب می شود.

ظروف بسته بندی کریستالی طرح گلبرگ

ظروف بسته بندی کریستالی فانتزی کوچک

به طور کلی باید گفت که ظروف کریستالی، جهت بسته بندی محصولات غذایی مختلف با سایزهای مختلف تولید شده اند. البته که بسیاری از آن ها می توانند در راستای بسته بندی محصولات غیر خوراکی هم مورد استفاده قرار بگیرند. این محصولات با داشتن شفافیت و براقیت و همچنین سایزبندی طیف گسترده ای از محصولات را پوشش می دهند.

ظروف کریستالی فانتزی مدل پروانه

مدل پروانه یکی از نمونه های محبوب و خاصی است که در 2 سایز کوچک و بزرگ تولید می شود. هر یک از این دو سایز می توانند برای کاربردهای مخصوص به خود مورد استفاده قرار بگیرند. در این قسمت مدل بزرگ آن را همراه با ابعاد و اندازه قرار می دهیم تا با این محصول آشنایی بیشتری را پیدا کنید.
این نمونه می تواند برای بسته بندی محصولات مختلفی مانند لواشک، شکلات، شیرینی، خشکبار، میوه خشک و غیره مورد استفاده قرار بگیرد و طرح خاصی از این محصول را به مصرف کننده ها به معرض نمایش قرار دهد. قطعا نوع بسته بندی موردی است که می تواند روی انتخاب خریداران تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
از طرفی در کنار سایز بزرگ مدل پروانه سایز کوچک آن هم تولید می شود که می تواند برای محصولات ریزتر مانند اسمارتیز، پاستیل و یا حتی کش مو مورد استفاده قرار بگیرد. این ظروف با استفاده از دستگاه های به روز و قالب های خاص تولید می شوند که کیفیت نهایی آن ها بالاتر و بهتر باشد. در این تصویر این محصول را همراه سایز مشاهده می کنید.
گسترده بودن استفاده از این محصولات سبب شده تا خریداران بتوانند به راحتی این ظروف را انتخاب و استفاده کنند. این محصولات طی فرایند خاصی تولید می شود که می تواند با استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصول نهایی با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. این محصولات مقاومت مناسبی داشته و می توانند حجم مختلفی از محصولات را بر اساس ابعاد و اندازه ظرف، در خود جای دهند.

ظروف کریستالی فانتزی مدل پروانه
ظروف کریستالی فانتزی مدل پروانه
ظروف کریستالی طرح قلب و شکلات و ستاره

ظروف کریستالی طرح قلب و شکلات و ستاره

در کنار مدل های طرح ستاره و پروانه، ظروف کریستالی طرح شکلات و طرح قلب هم از کاربردی ترین ظروف تولید شده در این شرکت است که شما می توانید این محصولات را همراه ابعاد و اندازه ها دریافت نمایید. ظرف طرح قلب یک ظرف خاص و زیباست که می تواند برای انواع محصولات پودری و شکلاتی مورد استفاده قرار بگیرد.

از طرف دیگر ظرف طرح شکلات هم از دیگر ظروف فانتزی تولید شده در این شرکت است که می تواند محصولاتی مانند اسمارتیز و شکلات های بسیار ریز و کوچک را در خود جای دهد. در زیر ابعاد و اندازه های این محصول را مشاهده می کنید.

ظروف بسته بندی کریستالی مستطیلی

ظروف بسته بندی کریستالی مستطیلی از نمونه محصولات پر فروشی هستند که می توانند محصولات مختلفی را بسته بندی کنند. محصولات غذایی مواردی هستند که نیاز دارند تا در ظروف با کیفیت و مقاوم بسته بندی شوند چرا که باید از محتویات محافظت شود.

از نمونه کاربرد های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظروف بسته بندی شیرینی خشک
  • بسته بندی خشکبار
  • بسته بندی میوه خشک
  • بسته بندی لواشک

موارد بالا تنها نمونه هایی از کاربرد های اصلی این محصولات است که با استفاده از خلاقیت و همچنین استفاده های خاص مشتریان قابل تغییر می باشد.

به طور کلی ظروف کریستالی بسته بندی انتخاب های عالی برای شیرینی محسوب می شوند. به خصوص در ایام خاصی از سال مانند عید نوروز که بسیاری از تولید کننده ها این ظروف را درخواست می کنند. ظروف بسته بندی کریستالی مناسب شیرینی می توانند در سایزهای مخلتفی مورد استفاده قرار بگیرند.

این ظروف به نسبت برخی از محصولات دیگری که در بازار عرضه شده، شفافیت بالاتری را دارا می باشد و می تواند جذابیت بصری برای مصرف کننده ها داشته باشد.
از طرفی می تواند سبب شود که بهداشت محصول بیشتر حفظ شود که این پارامتر قطعا مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد. استفاده از این محصولات در کنار برخی دیگر از نمونه محصولات تولید شده سبب شده بسیاری از هزینه ها برای مشتریان کاهش زیادی پیدا کند.

ظروف بسته بندی کریستالی مستطیلی
ظروف بسته بندی کریستالی مستطیلی

نحوه ثبت سفارش در شرکت 20 پلاست

شرکت 20 پلاست با عرضه نمونه های مختلفی از این محصولات توانسته بخش زیادی از نیازهای مشتریان در این زمینه را برطرف سازد. نحوه سفارش و ارتباط با این مجموعه بسیار ساده است. شما می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان فروش ارتباط مستقیم داشته باشید.

فرم تماس با ما