ظروف یکبار مصرف مشکی

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی یکی از لاکچری ترین و لوکس ترین مدل های ظروف یکبار مصرف مشکی است که در شرکت 20 پلاست به شکل عمده به فروش می رسد. این ظروف در واقع نوعی از ظروف لوکس محسوب می شوند که باعث شیک شدن نوع بسته بندی غذا می گردند. تنوع این محصولات از نظر سایز و طراحی بسیار بالا است و می توان نمونه های مختلفی از آن ها را در این صفحه مشاهده نمود.

ظروف یکبار مصرف لوکس مشکی

یکی از مزیت های ظروف یکبار مصرف لوکس مشکی درب دار بودن آن ها است. این ظروف را می توان با توجه به سایز و طراحی با محصولات مختلفی هماهنگ کرد. برای مثال برای استفاده در فست فود ها و صبحانه های بیرون بر می توان از ظروف یکبار مصرف چند قسمتی استفاده کرد.
استفاده از این ظروف می تواند جذابیت محصولات بسته بندی را بیش از پیش کند. ظروف یکبار مصرف مشکی علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، کیفیت بسیار بالایی دارد. این دسته از ظروف از جنس مواد پلی پروپیلن تولید می شوند که مقاومت زیادی دارد و می تواند در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.
همچنین این ظروف دارای طرح های مختلفی است که می تواند حجم های مختلفی از محصولات متنوع را در خود جای دهد. ظروف یکبار مصرف چند خانه لوکس با داشتن درب می تواند از محتویات درون ظرف محافظت زیادی داشته باشد.

ظروف یکبار مصرف لوکس مشکی
ظروف یکبار مصرف لوکس مشکی
ظروف یکبار مصرف لوکس مشکی

رستوران و کترینگ ها و غذا های ایرانی

رستوران ها و کترینگ های بسیار زیادی در ایران فعالیت می کنند که برای بسته بندی غذاهای بیرون بر و حتی گاها غذاهای سرو شده در درون رستوران نیاز به ظروف چند قسمتی مشکی دارند. غذاهای مختلفی مانند کباب و جوجه، چلوگوشت و مرغ و حتی غذاهایی مانند پاچین و ماهی و غیره نیاز دارند تا در ظروفی با کیفیت بسته بندی شوند.

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی مشکی محصول مناسب و با کیفیتی برای آن دسته از مراکزی است که قصد دارند از ظروف درجه یک و با کیفیت بهره ببرند. از طرفی این ظروف به دلیل مایکروویوی بودن می توانند گزینه مناسبی باشند برای خریدارانی که قصد دارند از بهترین و با کیفیت ترین مدل ظروف بهره ببرند.

رستوران و کترینگ ها و غذا های ایرانی

غذاهای فرنگی و فست فودی

در کنار غذاهای ایرانی، غذاهای فست فودی و فرنگی هم جزیی از غذاهای پر طرفدار در ایران هستند که در رستوران های به خصوصی تهیه و تولید می شوند. این غذاها به دلیل داشتن آیتم های خاص، نیاز به ظروف مخصوصی دارند که بتواند آن ها را به شیک ترین حالت ممکن بسته بندی کند.

در واقع باید گفت که در این دسته از غذاها، بسته بندی محصول تکمیل کننده کیفیت و درجه یک بودن آن ها محسوب می شود که بسیاری از مراکز تهیه و تولید غذاهای فرنگی به آن توجه کرده و سعی دارند به بهترین نحوه از ظروف مخصوص استفاده کنند.

برخی از این ظروف به شکل تک خانه هستند و سایزهای مختلفی را شامل می شوند که می توانند برای محصولات مختلف مورد استفاده باشند.

غذاهای فرنگی و فست فودی
غذاهای فرنگی و فست فودی

پک پذیرایی مجالس رسمی و غیر رسمی

به دلیل متنوع بودن، این ظروف کاربردهای زیادی در زمینه مصارف مختلف دارند که یکی از آن ها استفاده به عنوان پک های پذیرایی است. ظروف چند خانه به دلیل داشتن قسمت های مختلف می تواند پذیرایی مرتب و شیک را ارائه دهد.
در این قسمت تنها چند تصویر به عنوان نمونه قرار داده شده است که خریداران می توانند برای دریافت نمونه های بیشتر با بخش فروش تماس بگیرند. در نظر داشته باشید که این محصولات دارای مدل های مختلف هستند و همگی درب دار می باشند.

پک پذیرایی مجالس رسمی و غیر رسمی
پک پذیرایی مجالس رسمی و غیر رسمی

بسته بندی محصولات خوراکی و غذایی

در کنار غذاها باید به سایر محصولات بسته بندی هم اشاره کرد که این ظروف می توانند در این زمینه هم انتخاب مناسبی محسوب شوند.
یکی از نمونه های این محصولات، خشکبار هستند که به دلیل داشتن کیفیت مناسب، بدنه مشکی و درب شفاف طرحی جذاب را برای بسته بندی ارائه می دهند.

این ظروف به دلیل کیفیت بالا می تواند در مقابل فشار، مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارند.
با توجه به داشتن طرح های متنوع و کیفیت فوق العاده می توان از این ظروف به عنوان ظروف لوکس و لاکچری نام برد و از طرف دیگر به دلیل داشتن این ویژگی ها می توانند ظروف پر کاربرد به حساب بیایند.

بسته بندی محصولات خوراکی و غذایی

ظروف یکبار مصرف چند خانه

از دیگر ویژگی های حائز اهمیت در ظروف یکبار مصرف چند خانه باید به مایکروویوی بودن آن ها اشاره کرد. این محصولات تکمیل کننده یک غذا و یا پذیرایی با کیفیت هستند که در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این ظروف معمولا با غذاهای مختلف ایرانی و فرنگی و فست فودی هماهنگی دارند که دلیل آن، تنوع در طراحی ظروف است.

ظروف کبابی مشکی درب دار

این نوع از محصولات دارای 4 خانه مجزا از هم هستند و در سه طرح مختلف تولید می شوند. هر کدام از این سه طرح دارای ابعاد متفاوتی هستند که قطعا روی قیمت گذاری آن ها تاثیر گذار است.
اما به طور کلی می توان گفت که یک قسمت بلند در طول ظرف قرار داده شده که در این قسمت می توان کباب و یا جوجه را قرار داد. در قسمتی دیگر قسمتی وجود دارد که می توان از آن برای قرار دادن برنج و یا نان استفاده نمود.
همچنین در دو قسمت دیگر در این ظروف قسمت های کوچک تری قرار داده شده که می توان دورچین را در آن بخش ها قرار داد و در نهایت محصولی شیک، مرتب و با کیفیت را در آن ها قرار داد.

ظروف یکبار مصرف رستورانی
ظروف کبابی مشکی درب دار

ظروف دوخانه مشکی درب دار

در غذاهای ایرانی، زرشک پلو با مرغ یکی از غذاهای پر طرفدار است که تقریبا تمام رستوران ها و کترینگ ها آن را تولید و تهیه می کنند. نمونه ای از ظروف چند خانه مشکی، ظروف دو خانه مرغی است که دارای دو قسمت می باشد.
این ظروف به شکلی هستند که یکی از قسمت های آن دارای سایز بزرگ تری نسبت به قسمت دیگری است و مصرف کننده با توجه حجم غذایی که قرار است در آن جای دهد می تواند قسمت های مختلف آن را انتخاب کند.
البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که این ظروف به دلیل داشتن کاربرد های مختلف در زمینه های متعدد می توانند مورد استفاده های دیگری هم قرار بگیرند. یکی از مصارف دیگر از این ظروف دو خانه، استفاده برای پذیرایی است.

ظروف دوخانه مشکی درب دار
ظروف دوخانه مشکی درب دار

ظروف یکبار مصرف لاکچری

انتخاب و خرید ظروف یکبار مصرف لاکچری با کیفیت برای بسیاری خریداران اهمیت زیادی دارد. این خریداران سعی دارند تا این محصولات را با قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمایند تا بتوانند سود ییشتری را کسب نمایند.

در واقع منظور از لاکچری بودن در این ظروف این است که این محصولات طراحی شیک و خاصی دارند و به دلیل مایکروویوی بودن مقاومت زیادی را در برابر حرارت و غذای داغ از خود نشان می دهند.

این ظرف ها در تمامی مدل ها و تنوعی که دارند در شرکت 20 پلاست عرضه می شوند و خریداران می توانند برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت با مشاورین فروش شرکت تماس بگیرند.

ظروف بسته بندی مشکی

فرم تماس با ما