ظروف یکبار مصرف فوم

می توان گفت یکی از پر فروش ترین ظروف بسته بندی غذا، ظروف یکبار مصرف فوم  می باشد که همواره تقاضای خرید بسیار بالایی در بازار دارد. ظروف فومی غالبا توسط رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها و آشپزخانه هایی که غذای خود را به صورت بیرون بر عرضه می کنند، خریداری می شود.

ویژگی های فراوان ظروف فومی باعث شده است که این محصول در بین سایر ظروف بسته بندی متقاضی خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال یکی از ویژگی های بارز این محصول، تنوع در اندازه و سایز است که همین امر موجب شده تا خریداران امکان انتخاب بیشتری داشته باشند.

ظروف یکبار مصرف فوم

از دیگر مزیت های مثبت ظروف فومی باید به امکان سرو غذای گرم در آن اشاره کرد. همان طور که می دانید غذای گرم را نمی توان در هر ظرفی با هر جنسی سرو کرد زیرا ممکن است سبب تداخلات شیمیایی بین غذا و ظرف ایجاد شده و محتویات آن را برای بدن انسان خطرناک کند. اما ظروفی که از جنس فوم هستند را می توان با خیال راحت برای سرو و نگهداری غذاهای گرم و داغ مورد استفاده قرار داد .
خریداران ظروف بسته بندی همیشه تلاش می کنند که محصولی ارزانتر و به لحاظ قیمتی، مناسب تر را برای سفارش خود در نظر بگیرند. در این خصوص باید بگوییم که ظروف فومی جزو ظروف یکبار مصرف مقرون به صرفه و ارزان محسوب می شوند و قیمت آنها در بازار بسیار مناسب است. در واقع این مسئله از جمله مهمترین مزایای ظروف فومی یکبار مصرف به شمار می آید.
لازم به ذکر است که ظروف فوم دارای مدل ها و انواع بسیار گوناگونی هستند از این رو برای سرو غذاها و خوراک های مختلف که حجم متفاوتی نیز دارند، نمونه های کاملا متنوعی در دسترس است.

ظروف یکبار مصرف فوم

به طور کلی ظروف فومی شامل ظروف تک پرس، دو پرس دیس های فومی و ظرف همبرگری می شوند. از این محصولات حتی می توان برای بسته بندی میوه و خوراکی های مختلف در انواع مراسم هم استفاده کرد.
ظروف جنس فوم که عموما از مواد پلیمری ساخته می شوند امروزه در زمره محصولات پر مصرف در حوزه بسته بندی و حمل به شمار می روند چرا که هم قابلیت سرو و نگهداری مواد و خوراکی های گرم را دارند و هم می توان مواد و خوراکی های سرد را درون آنها بسته بندی نمود.

در سال های اخیر صنعت ساخت و تولید ظروف فومی یکبار مصرف در کشور توسعه زیادی یافته است و تولید کنندگان نمونه های فراوانی از این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. در این راستا علاوه بر رفع نیاز بازار داخل، توانسته اند محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر نمایند.
یکی از عمده ترین کشورهایی ک جزو وارد کنندگان بزرگ ظروف فومی ایران به حساب می آید، عراق است و سالانه حجم بالایی از تولیدات کشورمان ایران در زمینه ظروف یکبار مصرف فوم به این کشور ارسال می گردد.

صادرات به عراق این فرصت را به تولید کنندگان داده است که هم ارز بیشتری را وارد کشور کنند و هم به این وسیله از تولید ملی حمایت کرده و صد البته که سود خود را نیز بالاتر ببرند.

ظروف یکبار مصرف فوم
ظروف یکبار مصرف فوم

فرم تماس با ما