ظروف یکبار مصرف رستورانی

این مرکز به صورت تخصصی در زمینه فروش عمده ظروف یکبار مصرف رستورانی فعالیت می کند و نمونه های مختلفی از این محصول را به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می دارد. با توجه به گسترش و پیشرفت زندگی انسان، امروزه نیاز به خرید غذاهای آماده و در نتیجه ظروف یکبار مصرف رستورانی بسیار افزایش یافته است و لذا تولیدکنندگان هم انواع متنوعی از این ظروف را تهیه و روانه بازار می نمایند.

ظروف یکبار مصرف فوم

یکی از رایج ترین انواع ظروف بسته بندی، ظروف یکبار مصرف فومی می باشد. ظروف فومی از جنس مواد پلیمری ساخته می شوند و در زمره پر مصرف ترین ظروف بسته بندی غذا به شمار می آیند.
در واقع علت اصلی فروش زیاد ظروف فوم یکبار مصرف، جنس خوب و قابلیت سرو غذای گرم و داغ در آن است. از طرف دیگر ظروف فومی برای استفاده در رستوران ها و کترینگ ها بهترین گزینه می باشند چون هم جنس مناسبی دارند و هم به لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر هستند.
ظروف فومی در عین حال که بسیار سبک هستند از مقاومت خوبی برخوردار می باشند و می توان هر نوع خوراکی سرد یا گرمی را در آن بسته بندی و سرو کرد. این محصولات درب دار بوده و درب آن کاملا روی ظرف قرار می گیرد.
نمونه های مختلفی از ظروف یکبار مصرف فومی در بازار موجود هستند که شامل ظروف تک پرس، دو پرس، دیس فومی و ظرف همبرگری می شود.

ظروف یکبار مصرف فوم

ظروف یکبار مصرف آلومینیوم

یکی دیگر از ظروف بسته بندی پر فروش در بازار، ظروف یکبار مصرف آلومینیوم می باشد. همان طور که از نام این محصول مشخص است از جنس فلز آلومینیوم ساخته شده و در نتیجه بسیار مقاوم و با دوام می باشد.

ظروف آلومینیومی نمونه ها و اقسام بسیار متفاوتی دارند و برای سرو هر نوع غذا یا خوراکی از جمله برنج، خورش، مرغ، کباب، جوجه و… کاملا مناسب هستند. این ظروف هم امکان بسته بندی غذاها و خوراکی های داغ را دارند و هیچ گونه خطری برای بدن انسان ایجاد نمی کنند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیوم در مدل های زیر تولید می گردد:

  • ظروف نیم پرس
  • ظروف تک پرس
  • ظروف دو پرس
  • ظروف سه پرس
  • دیس کبابی آلومینیوم
  • ظرف خورشتی آلومینیوم
  • ظروف چند خانه آلومینیوم

هر کدام از این مدل ها در سایز و اندازه های متفاوتی تولید شده و در بازار ارائه می شوند. این محصولات به صورت مجزا دارای کد مخصوص به خود بوده و به همین نام شناخته و معرفی می گردند.

شایان ذکر است که ظروف یکبار مصرف آلومینیومی هر کدام دارای درب بوده و درب مخصوص آنها به بهترین شکل روی ظرف ثابت و فیکس می شود. البته جنس درب مقوایی است و یک روکش آلومینیومی روی آن کشیده شده است.

ظروف یکبار مصرف آلومینیوم
تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف چندخانه مشکی

یکی از ظروف بسته بندی که خصوصا در سال های اخیر بسیار استفاده از آن رونق پیدا کرده است ظروف یکبار مصرف چند خانه مشکی می باشد که جزو شیک ترین و لاکچری ترین انواع این ظروف محسوب می شوند.

 ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه کاربرد های فراوانی دارند به عنوان مثال بسیاری از افراد در پذیرایی مراسم مختلف خود مانند مراسم ترحیم یا تولید از این ظروف برای پذیرایی و سرو خوراکی استفاده می کنند.

همچنین در بسیاری از رستوران ها و هتل های خاص و شکیل، ظروف مشکی یکبار مصرف برای سرو غذا، خوراکی هایی مثل آجیل، شیرینی، دسر و میوه به کار می رود.

ویژگی و شاخصه اصلی و مهم ظروف یکبار مصرف چند خانه مشکی که آن را از سایر ظروف بسته بندی متمایز می کند این است که این ظروف این قابلیت را دارند که در مایکروویو قرار داده شوند و بنابراین می توان غذای درون آنها را در داخل خود ظرف توسط مایکروویو گرم کرد.

علاوه بر این ظروف مشکی چند خانه تنوع بسیار بالایی دارند و نمونه هایی چون تک خانه، دو خانه تا شش خانه را در بر می گیرد.
این نکته قابل ذکر است که این ظروف درب دار هم هستند و دربی از جنس طلق دارند؛ این مسئله سبب می شود که بتوان غذا و خوراکی را در آن قرار داد بدون اینکه آلوده شود.

ظروف یکبار مصرف آلومینیوم
تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

قاشق و چنگال

در زندگی های مدرن امروزی وجود محصولاتی چون قاشق و چنگال یکبار مصرف بسیار اهمیت دارد. جنس قاشق و چنگال های یکبار مصرف موجود در بازار پلاستیکی است و در عین سبکی محکم بوده و مقاومت مناسبی دارند.

از قاشق و چنگال یکبار مصرف می توان در سفرها، رستوران ها، هتل ها، میهمانی ها، مراسم مختلف و حتی منزل و محل کار استفاده کرد. این محصولات در سه مدل سفید، بیرنگ و شفاف و مشکی تولید می شوند و هر سه نوع از طریق همین مرکز فروش قابل سفارش عمده بوده و در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

قاشق و چنگال

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی هم محصولی بسیار پر کاربرد به حساب می آید و در تمام طول سال میزان سفارش خیلی بالایی را به خود اختصاص داده است چرا که همواره از لیوان کاغذی در موارد و مکان های گوناگون استفاده می گردد.
لیوان کاغذی دو مدل تک جداره و دو جداره دارد و اینکه تک جداره ها شامل دو جنس مات و گلاسه می شوند. از نظر سایز بندی به اقسام زیر تقسیم می شوند:

  • 90 سی سی
  • 120 سی سی
  • 180 سی سی
  • 220 سی سی
  • 360 سی سی

هر کدام از این نمونه ها حجم متفاوتی از نوشیدنی را درون خود جای می دهند و برای سرو نوشیدنی های سرد و گرم به کار می روند. از این رو در کافه ها و هتل ها می توان از انواع لیوان های کاغذی استفاده کرد.

لیوان کاغذی

لیوان پ پ آبخوری

لیوان پ پ آبخوری محصولی کم وزن و عالی جهت سرو آب و نوشیدنی های سرد به شمار می آید. این محصول غالبا به شکل شفاف و بیرنگ تولید می شود و در دو سایز 180 و 200 سی سی در بازار موجود است.

هر بسته از لیوان های پ پ شامل 500 عدد از این محصول می شود که می توان آن را به راحتی از طریق همین مرکز سفارش داد و در کمترین زمان و با بهترین قیمت کیفیت تحویل گرفت.

فرم تماس با ما