ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به عنوان یکی از پر مصرف ترین محصولات بسته بندی مطرح می شود و موارد استفاده بسیار زیادی دارد. مزایای فراوان این ظروف سبب شده است که همواره تقاضا برای خرید این محصول در بازار وجود داشته باشد.

ظروف آلومینیومی غالبا در زمینه بسته بندی غذا کاربرد دارد و از این رو رستوران ها، کترینگ ها و مراکزی که غذا و خوراک را به صورت بیرون بر به مشتریان خود ارائه می دهند از جمله خریداران اصلی این محصول محسوب می شوند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

مشخصات ظروف یکبار مصرف آلومینیوم

امروزه ظروف بسته بندی آلومینیوم در مدل ها و سایزهای بسیار متنوعی تولید می شود و در نتیجه این ظروف برای سرو اقسام غذاها و حتی دسرها مناسب است. علاوه بر این کیفیت ظروف آلومینیومی از دیگر موارد بسیار مهمی می باشد که مورد توجه متقاضیان است.
شاید اصلی ترین مزیت ظروف بسته بندی که از جنس آلومینیوم هستند این باشد که این ظروف جزو سالم ترین و کم خطر ترین انواع محصولات بسته بندی غذای گرم می باشند و به دلیل اینکه از جنس فلز هستند این قابلیت را دارند که کیفیت غذا را در دماهای بالا هم به بهترین شکل خفظ نمایند چرا که در تماس با غذا هیچ نوع واکنش شیمیایی خاصی ایجاد نمی کنند به صورتی که نه بو و نه طعم غذا تغییر نمی کند؛ در حالی که سایر ظروف بسته بندی مانند ظروف پلاستیکی این چنین خاصیتی ندارند. تنها نکته ای که در خصوص محصولات و ظروف آلومینیوم مطرح می باشد این است که به هنگام استفاده از این ظروف ترجیحا از نگهداری طولانی مدت غذا در آن پرهیز کنید زیرا احتمال فاسد شدن غذا بعد از مدت طولانی وجود دارد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

معرفی ظروف یکبار مصرف آلومینیوم

همان طور که اشاره شد تنوع مدلی و سایزی در ظروف آلومینیومی بسیار زیاد است و لذا خریداران برای انتخاب محصول مورد نظر خود راحت هستند و قادر می باشند که برای هر نوع غذایی و همچنین هر مقدار حجم غذا، ظروف مختلفی را انتخاب و خریداری کنند.
اقسام مختلف ظروف آلومینیومی شامل ظروف بسته بندی برنج تک پرسی، کبابی در سه سایز مختلف، ظرف های دو خانه و سه خانه، ظروف خورشتی آلومینیومی گرد و مربع و ظروف آلومینیوم نیم پرسی، دو پرسی و سه پرسی می شوند.

ظرف آلومینیوم نیم پرس با کد 111 شناخته می شود همچنین ظرف تک پرسی با کدهای 711 و 105 به بازار معرفی شده اند. اگر بخواهیم در مورد تفاوت این دو کد بدانیم اینکه کد 711 دارای ابعاد کوچک تری نسبت به کد 105 می باشد؛ البته کد 105 ظروف آلومینیومی اندازه و ابعاد استانداردتری دارد. ظرف دو پرسی با کد 114 و 107 معرفی می شود و این دو مدل معمولا به لحاظ سایز و ابعاد یکسان هستند.
ظروف سه پرسی آلومینیوم شامل کدهای 109 و 116 می شوند و دیس های آلومینیوم که مخصوص سرو کباب هستند با کد 230 تولید می شوند که در واقع کوچک ترین سایز دیس کبابی آلومینیوم می باشند.

معرفی ظروف یکبار مصرف آلومینیوم
معرفی ظروف یکبار مصرف آلومینیوم

یکی از پر فروش ترین ظروف بسته بندی آلومینیومی کبابی کد 240 است که تقاضای خرید بسیار بالایی را در بازار دارد. در مقابل کد 118 که گاهی با کد 110 هم معرفی می شود، بزرگترین دیس کبابی از جنس آلومینیوم به شمار می آید.
ظروف خورشتی آلومینیوم عموما به شکل گرد در بازار وجود دارند و بعضی از مدلها هم طرح مربعی دارند. ظرف خورشتی آلومینیومی مربعی با کد 100 و 728 شناخته می شود.
از دیگر مدل های متنوع ظروف آلومینیومی می توان به ظروف چند خانه اشاره نمود. ظروف دوخانه مرغی که چندین کد را شامل می شود مانند کد 220، 222، 223 و 224 که هر کدام از نظر ابعاد و اندازه با هم متفاوت هستند.
ظرف دو خانه و سه خانه کبابی هم مدل های دیگر ظروف آلومینیوم محسوب می شوند که به صورت کد 119 برای دو خانه کبابی و کد 330 برای سه خانه کبابی در بازار فروخته می شوند.

ظروف سه خانه آلومینیومی که غالبا برای خوراک مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سه خانه مثلثی شکل است که یک خانه بزرگتر از بقیه می باشد. این محصول دارای کد 729 است.

معرفی ظروف یکبار مصرف آلومینیوم
معرفی ظروف یکبار مصرف آلومینیوم

ضخامت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

جالب است بدانید در سال های اخیر تولید ظروف آلومینیومی بسیار گسترش یافته است و تولید کنندگان این محصول همواره تلاش کرده اند که محصولاتی مطابق با نیاز مشتریان به بازار عرضه نمایند.
در این راستا امروزه ظروف آلومینیومی با ضخامت های مختلف تولید شده و در دسترس همه خریداران در سراسر کشور قرار گرفته است.
 شایان ذکر است که ضخامت این ظروف با واحد میکرون سنجیده می شود و محصولاتی که ضخامت بالاتری دارند غالبا از قیمت بیشتری هم برخوردار می باشند.
ضخامت ظروف آلومینیومی معمولا 45، 50، 55، 60، 65 و 70 میکرون در بازار موجود است.
درب ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از جنس مقوایی می باشد که یک روکش از جنس آلومینیومی نازک هم روی آن وجود دارد و زمانی که روی ظرف قرار می گیرد، لبه های ظرف روی درب برگشته و کاملا فیکس و ثابت خواهد شد.

ضخامت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

فرم تماس با ما