انواع ظروف بسته بندی

از نمونه محصولات پر کاربردی که امروزه شاهد تقاضای زیادی در بازار برای آنها هستیم، ظروف بسته بندی هستند. تنوع این محصولات به شکلی است که هر یک از آن ها می توانند در زمینه های خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. در بخش های زیر نمونه هایی از ظروف بسته بندی عرضه شده در شرکت 20 پلاست را معرفی خواهیم کرد و هر یک از آن ها را بر اساس ویژگی هایی که دارند توضیح مختصری خواهیم داد.

ظروف بسته بندی کریستالی

قطعا کسانی که در زمینه تولید محصولات بسته بندی فعالیت می کنند با ظروف بسته بندی کریستالی آشنایی دارند.

این محصولات جزئی از لوکس ترین ظروف بسته بندی محسوب می شوند که می توانند در زمینه های مختلفی کاربرد داشته باشند. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • بسته بندی خشکبار
  • بسته بندی شیرینی
  • ظروف بسته بندی اسمارتیز
  • بسته بندی لواشک
  • بسته بندی میوه خشک
  • بسته بندی شکلات
  • بسته بندی اسلایم
  • بسته بندی لوازم آرایشی
  • بسته بندی اجیل
  • و …

این ظروف دارای بدنه شفاف و شیشه ای هستند و در برخی از مدل ها به صورت رنگی هم تولید می شوند. شاید بتوان گفت از معدود نمونه هایی محسوب می شوند که می توان از آن ها استفاده های بسیار زیادی را داشت.

اگر قصد دارید که از ظروف کریستالی جهت بسته بندی محصولات خود استفاده کنید و نیاز دارید که در مورد این محصول اطلاعات بیشتر و کامل تری را دریافت نمایید می توانید در این سایت به بخش منو سایت و قسمت محصولات بروید و ظروف یکبار مصرف کریستالی را انتخاب و با جزئیات کامل تری در رابطه با کاربرد و مدل ها و همچنین ابعاد و اندازه ها دریافت نمایید.

ظروف بسته بندی کریستالی
ظروف بسته بندی کریستالی

ظروف بسته بندی طلقی

نمونه ای دیگر از ظروف یکبار مصرف بسته بندی، ظروف طلقی پت هستند که این محصولات هم دارای بدنه شفاف می باشند. ویژگی مهمی که در مورد این محصولات باید به آن اشاره کرد داشتن بدنه نرم و انعطاف پذیر آن ها است که با داشتن درب روی ظرف، محصولی کامل و درجه یک برای بسته بندی محصولات مختلف محسوب می شوند.

این دسته از ظروف در شرکت 20 پلاست با تنوع زیاد و همچنین مدل های جدیدی عرضه می شود که می تواند کارایی آن ها را برای مصرف کننده ها بیشتر کند. البته که باید در نظر داشت این محصولات دارای سایز ها و حجم های مختلفی هستند.

همچنین مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که در اکثریت مدل های ظروف بسته بندی طلقی، درب محصول به ظرف متصل است و این مورد خود می تواند نوعی مزیت برای این محصولات محسوب شود.

ظروف بسته بندی طلقی
ظروف بسته بندی طلقی

در کنار همه این ها باید به اصلی ترین ویژگی این ظروف که داشتن قیمت به صرفه است اشاره نمود. بسیاری از تولید کننده ها قصد دارند از ظروف بسته بندی که دارای قیمت ارزان و مناسب هستند بهره ببرند. از طرف دیگر بسیاری از خریداران سعی دارند تا محصول خود را در ظروفی که طراحی خاص تر دارند بسته بندی نمایند.

ما به این دسته از عزیزان ظروف بسته بندی طلقی را معرفی می کنیم چرا که هم می توانند ظرف بسته بندی با کیفیتی را داشته باشند و همچنین محصولی مقرون به صرفه را خریداری کنند و از این طریق سود خود را بیشتر نمایند.

این ظروف هم مانند بسیاری از ظروف بسته بندی دیگر می توانند در زمینه های مختلفی مانند خشکبار، میوه خشک، آجیل، دسر، سالاد و محصولات دیگری از این قبیل مورد استفاده قرار بگیرند.

ظروف بسته بندی طلقی
ظروف بسته بندی طلقی

ظروف بسته بندی مشکی

در کنار تمام مدل هایی که در بالا از آنها نام بردیم، باید به ظروفی دیگر که دارای مدل خاصی هستند هم اشاره کنیم. این ظروف دارای بدنه مشکی مایکرویوی هستند و می توانند برای انواع خشکبار و مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرند.

این ظروف عمدتا چند قسمتی هستند البته که در برخی موارد به صورت تکخانه هم تولید می شود که می تواند کارایی این محصولات را بیشتر کند. یکی از مدل های پر فروش و شکیل تولید شده در این زمینه ظروف طرح گلبرگ هستند که در 2 مدل 6 خانه و 7 خانه تولید می شوند.

این ظروف دارای درب طلقی شفاف هستند و درب آن ها هم به صورت چند خانه ای متناسب با مدل ظرف می باشد. بدنه ظروف نسبتا مستحکم است و می تواند حجم و وزن های مختلفی را تحمل کند. رنگ مشکی بدنه ظروف و درب شفاف آن ها عامل مهمی است که می تواند در زیبایی این ظروف تاثیر زیادی داشته باشد.

ظروف یکبار مصرف بسته بندی مشکی چند خانه در برخی از مدل ها دارای خانه ها و قسمت های یک اندازه هستند و در برخی از موارد قسمت های متفاوت از هم دارند و هر یک از بخش ها می تواند حجم های مختلفی از محصولات را خود جای دهد.

ظروف بسته بندی مشکی
ظروف بسته بندی مشکی

در زیر نمونه ای از این محصولات را مشاهده می کنید که دارای 5 قسمت است و در هر یک از قسمت ها حجم مختلفی از محصول قرار گرفته شده است.
می توان گفت که این ظروف مناسب بسته بندی نمونه های مختلفی از محصولات اعم از غذاهای بیرون بر، خشکبار، فست فود ها، قند های گیاهی و غیره هستند که می توانند در این ظروف در شیک ترین حالت ممکن بسته بندی و عرضه شوند.

 البته که در کنار بسته بندی شیک این ظروف، باید در نظر داشت که این محصولات می توانند بهداشت بیشتری برای محصولات غذایی به ارمغان بیاورند.
در رابطه با رنگ این محصولات هم باید گفت که رنگ مشکی تنها به دلیل پر طرفدار بودن انتخاب شده این ظروف دارای پروانه بهداشتی می باشند و این موضوع می تواند سبب آسودگی خاطر آن دسته از خریدارانی باشد که سعی دارند از محصولات بهداشتی و با کیفیت بهره ببرند.

این ظروف با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب، انتخاب عالی برای محصولات بسته بندی محسوب می شوند.

ظروف بسته بندی مشکی
ظروف بسته بندی مشکی

فرم تماس با ما